Reparaties / Klachten

Horloges.be is dealer van alle merken die op de site worden aangeboden. Hierdoor kunnen wij gebruik maken van de fabrieksgarantie en deze fabrieksgarantie zal in alle gevallen van toepassing zijn. Bij het product wordt de garantietermijn altijd aangegeven. Meestal is deze 12 of 24 maanden. Dit is afhankelijk van de fabrikant. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Reparaties horloges

Wij repareren alle horloges die bij ons zijn gekocht. Mocht de garantietermijn verlopen zijn dan kunnen wij in overleg het horloge ook voor je repareren. Neem dan dus van te voren contact met ons op. Buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Als je een horloge opstuurt ter reparatie download dan hier het Horloges.be REPARATIEFORMULIER. Voeg dit ingevulde formulier vervolgens toe aan het op te sturen pakket. Vervolgens kun je het pakket verzenden naar ons retour adres.

Retour adres:
Moho Internet Concepts BV
Postbus 5165
9700 GD GRONINGEN
Nederland

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat horloges.be niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van teruggestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed. Je kunt het risico beperken door het pakket aangetekend te versturen.

Klachten

Indien je een klacht hebt over een product dat je hebt gekocht, of over onze dienstverlening, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Je kunt dit doen door een email te sturen of telefonisch contact op te nemen. Ons e-mailadres is klantenservice@horloges.be. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.

Binnen 7 dagen berichten wij je over de afhandeling van je klacht.

E-mail: info@horloges.be
Telefoon: +32 (0) 3 80 80 544

Openingstijden
Bekijk de actuele openingstijden.

Geschillencommissie
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Europees ODR Platform
Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wij maken gebruik van cookies.