INFORMATIE OVER

Garantie

Voor de garantietermijn van uw artikel kunt u onderstaande tabel raadplegen. Klik vervolgens op uw productgroep voor een specificatie van de garantie.

 

Garantietermijnen

 
Productgroep Garantietermijn
Sieraden 14 karaat goud 2 jaar op productiefout
Sieraden 925 zilver 6 maanden op productiefout
Sieraden 925 zilver met plating 6 maanden op productiefout, 3 maanden op plating
Sieraden metaal/RVS 3 maanden op productiefout
Sieraden leer 3 maanden op productiefout
Sieraden natuursteen 3 maanden op productiefout
Horloges 1 jaar op productiefout
Smartwatches 1 jaar op productiefout
Horlogebanden 3 maanden op productiefout
Horlogeboxen 3 maanden op productiefout
Tassen & portemonnees 1 jaar op productiefout
Zonnebrillen 1 jaar op productiefout
Accessoires 3 maanden op productiefout
Parfums Geen garantie

Sieraden

Sieraden 14 karaat goud

Wat voor garantie heb ik op een gouden sieraad?

Op 14 karaat gouden sieraden zit 2 jaar garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Garantie op 14 karaat gouden sieraden betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verlies van achterkantje oorbellen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.


Sieraden 925 zilver

Wat voor garantie heb ik op een zilveren sieraad?

Op zilveren sieraden zit 6 maanden garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Garantie op zilveren sieraden betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verlies van achterkantje oorbellen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.


Sieraden 925 zilver met plating

Wat voor garantie heb ik op een zilveren sieraad?

Op zilveren sieraden met een plating zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. De vergulde laag is een dunne laag van een micron 14 karaats goud, deze zal daarom met de tijd en door gebruik slijten. Onder deze laag zit echt zilver, u behoudt dus altijd uw zilveren sieraad. Deze garantie dekt daarom alleen materiaal- en productiefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verlies van achterkantje oorbellen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.


Sieraden metaal/RVS

Wat voor een garantie heb ik op metalen sieraden?

Op metalen en roestvrij stalen sieraden zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Garantie op sieraden van metaal of RVS betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verlies van achterkantje oorbellen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.


Sieraden leer

Wat voor een garantie heb ik op leren sieraden?

Op leren sieraden zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Garantie op leren sieraden betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.


Sieraden natuursteen

Wat voor een garantie heb ik op sieraden van natuursteen?

Op sieraden van natuursteen zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop het sieraad is aangeschaft. Garantie op sieraden van natuursteen betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,- maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,-, ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Horloges

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Op horloges zit 1 jaar garantie vanaf de datum waarop het horloge is aangeschaft. Deze garantie geldt op het uurwerk, wijzers en de wijzerplaat.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Kroon/schroef
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper (denk hierbij aan val- en krasschade door de koper).
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes op horlogekastje, horloge(bandje) en glas.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Lege horlogebatterijen (ook al is dit binnen de garantieperiode).
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Smartwatches

Wat voor garantie heb ik op een smartwatch?

Op smartwatches zit 1 jaar garantie vanaf de datum waarop de smartwatch is aangeschaft.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Kroon/schroef
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper (denk hierbij aan val- en krasschade door de koper).
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes op horlogekastje, horloge(bandje) en glas.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Horlogebanden

Wat voor garantie heb ik op een horlogeband?

Op horlogebanden zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop de horlogeband is aangeschaft. Garantie op horlogebanden betreft uitsluitend fabricagefouten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Horlogeboxen

Wat voor garantie heb ik op een horlogebox?

Op een horlogebox zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop de horlogebox is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan het gekochte product.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.

Tassen & Portemonnees

Wat voor garantie heb ik op tassen/portemonnees?

Op een tas / portemonnee zit 1 jaar garantie vanaf de datum waarop het product is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan de onderdelen zoals een defecte rits en gebroken gespen/sloten.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?

Deze garantie dekt geen schade die veroorzaakt is door:

  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verkeerd gebruik (zoals het vervoeren van ongebruikelijke voorwerpen).
  • Transportschade (door luchtvaartmaatschappijen bijvoorbeeld).
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Zonnebrillen

Wat voor garantie heb ik op een zonnebril?

Op zonnebrillen zit 1 jaar garantie vanaf de datum waarop het product is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan de onderdelen zoals het loslaten van een lens of montuurcoating, soldering fouten bij scharnieren en het ontbreken van onderdelen.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?

Deze garantie dekt geen schade die veroorzaakt is door:

  • Het afbreken van pootjes en neusvleugels.
  • Het scheef staan van een zonnebril.
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper, bijvoorbeeld het laten vallen van je zonnebril.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krassen of deuken op lenzen of monturen.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
Wat zijn de reparatiekosten buiten de garantie?

Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden.

Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.

Als je gebruik wilt maken van je garantie, raadpleeg dan eerst onze klantenservice of het onder de garantie valt. Dit in verband met de reparatiekosten.

Voor de reparatiekosten neem een kijkje op de reparatie pagina.

Accessoires

Wat voor garantie heb ik op overige accessoires?

Op accessoires zit 3 maanden garantie vanaf de datum waarop het product is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan het gekochte product.

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.

Parfums

Wat voor garantie heb ik op een parfum?

Op parfum zit geen garantie. Wel kan je de parfum retourneren wanneer de plastic seal nog ongeopend is.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.

Naar boven